جاده کندوان به سمت کرج یک طرفه شد حدود ۵۰ درصد مبتلایان به فشار خون بالا از بیماری خود بی خبرند! غلبه بر استرس و اضطراب با شربت زعفران و سنبل الطیب واژگونی اتوبوس در اتوبان قم- تهران یک فوتی و پنج مصدوم برجای گذاشت اعترافات تکان دهنده پسر جوان درباره قتل هولناک مادرش قتل فجیع پسر ۲۰ ساله با ضربات چاقو| ۲ متهم بازداشت شدند ۴۰ ایرانی در عربستان بستری شدند | هشدار گرمازدگی به حجاج «کمر درد» چه زمانی نیاز به جراحی دارد؟ تازه ترین جزییات از شهادت پلیس دهه هشتادی به دست سارقان در خرمشهر جزییات غرق شدن مرد جوان به خاطر نجات یک کودک اختلالات تیروئیدی در زنان ۸ تا ۱۰ برابر بیشتر از مردان است حریق منزل مسکونی در مشهد دو مصدوم بر جای گذاشت (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) + تصویر جزئیات آتش‌سوزی یک کارگاه مبل‌سازی در شاندیز | چهار ایستگاه آتش‌نشانی از مشهد اعزام شدند (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) + تصویر پیداشدن جوان مفقودشده در خواف پس از ۲ روز جستجو (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) جزئیات توقیف خودروی «بنز» قاچاق در مشهد تولد دو رأس مرال ایرانی در پناهگاه حیات وحش آستارا فهرست مهم‌ترین جرائم رانندگی با مبالغ جدید (۱۵ خرداد۱۴۰۳) مبلغ جدید جریمه‌های رانندگی از چه زمانی اجرایی می‌شود؟ | توضیحات رئیس پلیس راهور فراجا ترافیک پرحجم در جاده‌های تفرجگاهی خراسان رضوی (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) خراسان رضوی گرمتر می‌شود (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) + جزئیات
سرخط خبرها

دید افقی در جاده‌های شرقی خراسان رضوی به علت توفان محدود شد | آغاز بارش پراکنده باران در برخی نقاط مشهد

  • کد خبر: ۱۷۶۳۲۲
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
دید افقی در جاده‌های شرقی خراسان رضوی به علت توفان محدود شد | آغاز بارش پراکنده باران در برخی نقاط مشهد
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک امروز موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده های ارتباطی شهرستانهای سرخس، صالح آباد و تایباد شده است.

به گزارش شهرآرانیوز جعفر شهامت افزود: هم اکنون تردد در دیگر جاده‌های ارتباطی خراسان رضوی به صورت عادیگرد و خاک دید افقی در جاده‌های شرقی خراسان رضوی را محدود کرد و روان جریان دارد.

مهدی اردونی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سرخس نیز از کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی مشهد-سرخس خبر داد و گفت: در صورت افزایش هجوم ریزگرد‌ها و توفان گرد و خاک این جاده احتمالا بسته اعلام شود.

امروز هواشناسی خراسان رضوی در حالی بارش باران در نیمه شمالی استان را پیش بینی کرده است که از تداوم وزش باد شدید، پدیده گرد و غبار و توفان در شمال شرق و نیمه جنوبی استان طی امروز تا اوایل هفته آینده خبر داده بود همچنین این وزش باد به خصوص در جنوب شرق استان با ایجاد خسارت و کاهش کیفیت هوا و شعاع دید پیش بینی شده است.

خراسان رضوی با پنج هزار و ۲۰۰ کیلومتر راه آسفالته اصلی و فرعی، هفت هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه آسفالته روستایی و هفت هزار و ۷۶۰ کیلومتر راه غیرآسفالته از نظر طول راه‌ها در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

همچنین از عصر امروز در برخی از نقاط مشهد بارش پراکنده باران آغاز شده است. 

منبع: صداوسیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->